תקנון אתר זלדה
1. כלליא. הקנייה באתר זה כפופה לתנאים המופיעים בתקנון זה. אנא קרא את התקנון בקפידה שכן קניה באתר "העין הנסתרת", מעידה על כך שקראת והסכמת לתנאים המפורטים בו.ב. תקנון זה פונה לשני המינים באופן שווה, השימוש בלשון זכר הנו מטעמי נוחות בלבד.ג. ביצוע רכישה באתר "העין הנסתרת" מותנה בהיותך מעל גיל 18, במידה והנך צעיר מגיל זה, הנך זקוק לאישור הוריך או אפוטרופוס חוקי, באם הזמנת מוצר מאתר "העין הנסתרת", אנו רואים בכך הצהרה כי קיבלת אישור כזה.ד. לצורך ביצוע רכישה באתר, יש צורך בכתובת דואר אלקטרוני, כתובת בישראל וכרטיס אשראי אשר ניתן לסליקה בישראל. ניתן להעביר פרטי אשראי גם באמצעות הטלפון. באם אינך מעוניין להעביר פרטי אשראי כלל, גם דבר זה ניתן לביצוע בתאום טלפוני.ו. אספקת המוצר תתבצע לפי תקנון זה להלן.
2. ההזמנה באתרבאתר "העין הנסתרת" מוצעים מגוון מתנות, גדג'טים, מוצרי מחשב, מטבח ומוצרים מסוגים נוספים.כדי שנוכל לטפל בהזמנתך, אנו נוודא כי המוצר נמצא במלאי. על אף שבמרבית המקרים, המוצרים המוצעים אכן נמצאים במלאי, לעיתים נוצר פער בין המוצג באתר למלאי הקיים. במקרה כזה, אנו נציע לך מוצר דומה, באם קיים במלאי, לעיתים במחיר מוזל או מוצר זהה ששילוחו יתארך מעבר למוצג באתר, במידה ותתקבל הסכמתך, יבוצע פיצוי בדמות מוצר נוסף מהאתר או הפחתת מחיר שילוח המוצר. באם לא תתקבל הסכמתך, תימחק הזמנתך ולא יתבצע חיוב בגינה.
3. אופן ההשתתפות במכירותא. במהלך הרכישה, תתבקש להזין פרטים בסיסיים כפי שיופיעו בדף ההזמנה.ב. מילוי כל הפרטים הנו תנאי לביצוע המכירה, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, יעילות וללא תקלות.ג. לאחר ביצוע ההזמנה, תבוצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי, באם העסקה תאושר ע"י חברת כרטיסי האשראי, תינתן הודעה ללקוח לפיה העסקה אושרה, יבוצע חיוב ותישלח קבלה דרך הדואר האלקטרוני.ד. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.ה. במידה ולא אושרה העסקה, יקבל מבצע העסקה הודעה מתאימה באמצעות הטלפון או הדואר האלקטרוני.ו. באם לא פעל מבצע הפעולה להסדרת התשלום בתוך 10 ימים מיום קבלת ההודעה, או באם יעביר הודעה כי אינו מעוניין במוצר עוד, תבוטל העסקה.ז. ניתן להעביר פרטי אשראי גם באמצעות הטלפון.ח.אם יחול שיבוש ו/או טעות חריגה וברורה בתיאור המוצר, בתמונתו, מחירו או בכל פרט אחר, תהא הנהלת האתר רשאית לבטל את רכישתך ואתה לא תחויב בכל תשלום בגין ההזמנה שבוטלה.
4. פרטיותפרטיותך הנה ערך עליון בעבורנו. לצורך ההגנה על פרטיותך, אנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו ואופןאיסוף המידע באתר.
המידע שאנו אוספיםבעמודים באתר שבהם ניתן להזמין מוצר, נדרש מידע כגון שם, ת.ז., כתובת, דוא"ל, טלפון, מספר כרטיס אשראי וכו'.
לעיתים ניתן להזין מידע של אדם אחר אשר לו מיועדת המתנה (ת.ז., דוא"ל, כתובת, טלפון וכו'.).מה אנחנו עושים עם המידעבמידע הנמסר לשם ביצוע הזמנה של מוצר, אנו עושים שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה מטלה והמטלות הנגזרות ממנה (למשל חיוב הצרכן, הוצאת קבלה וכו`).המידע אינו מועבר לכל גורם אחר, למעט ככל הנדרש להשלמת המטלה (כגון לחברת האשראי).מידע הנמסר אודות אדם אחר לצורך משלוח מתנה משמש למטרה זו בלבד.במקרה ששלחת לנו דוא"ל נשתמש בכתובת הדוא"ל שממנה שלחת לצורך משלוח דוא"ל חוזר אך לא לכל מטרה אחרת, וכמו כן לא נמסור את הכתובת לכל גוף אחר. אם אתה מעוניין לקבל מידע נוסף אתה מוזמן לידע אותנו בדבר רצונך זה ונפעל בהתאם. בכל מקרה לא נעשה שימוש בפרטים שלך לצורך זה אלא אם בקשת זאת מפורשות. במידע לא מזהה, כלומר מידע שאינו יכול להיות מיוחס לאדם מסוים, אנו עושים שימוש כדי לשפר את האתר שלנו ולעדכן את ההתנהלות המסחרית שלנו ואת שירותינו, כשמידע לא שמי זה מועבר גם לגורמים אחרים, בהם המפרסמים אצלנו. לדוגמא: מספר המבקרים באתר, אך לא כל פרט מידע המזהה אישית את המבקר באתר. כמובן שאיננו עושים כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום שהעברת, בין אם זה כרטיס אשראי או מספר חשבון בנק, אלא לביצוע התשלום, ואיננו מעבירים אותו לכל גורם נוסף זולת לצורך זה. יצירת קשר איתנו לשאלות בעניין הגנת הפרטיות באתר, ניתן לפנות אלינו באמצעות דף יצירת הקשר. הגנה מיוחדת על ילדים מתחת לגיל 13 איננו אוספים מידע לגבי מי שידוע לנו שהינו מתחת לגיל 13, אלא באישור הורה.
א.הפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת ההזמנה, כמו גם פרטי הרכישות שתבצע בעתיד, יישמרו במאגר המידע של האתר, וזאת רק על מנת להשלים את פעולות הרכישה שביצעת. למרות שעל פי חוק אינך חייב למסור לנו את פרטיך האישיים, לא נוכל לטפל בהזמנתך אם לא נקבל אותם. ב.משלוח דואר פירסומי יעשה רק לצרכנים שסימנו "וי" בדיסקליימר שבאתר . רק מי שסימן "וי" באפשרות לשלוח אליו דואר פרסומי , יהיו רשאים לשלוח אליך דואר אלקטרוני, לפנות אליך בכתב או בע"פ בכל מידע בדבר מבצעים, חידושים, פרסומות מגופים מסחריים נבחרים וכיו"ב. אם אינך מעוניין שנפנה אליך כאמור לעיל, יהיה עליך לציין זאת במקום המיועד לכך בדף פרטים אישיים שתמלא . ובכל מיקרה יתאפשר לך להסיר את כתובתך מרשימת התפצה בכל עת ובאופן מיידי ג.הנהלת האתר מקדישה משאבים ונוקטת אמצעים מחמירים למניעת חדירה לאתר ולסיכול פגיעה אפשרית בפרטיות המשתמשים.עם זאת, לא ניתן לשלול שיבושים באופן מוחלט.5. משלוחיםא. משלוח מוצרים יבוצע אך ורק לאחר אישור חברת כרטיסי האשראי או לאחר קבלת התמורה המלאה בעבור המוצר באופן המקובל על בעלי האתר לאחר תאום טלפוני.ב.זמני האספקה להם אנו מתחייבים הצויינים בסמוך לכל מוצר ומוצר. חישוב מועדי האספקה הנו על פי ימי עסקים, ימי העסקים הנם ימי א' – ה' למעט ימי שישי, ערבי חג ומועדים במידה ונבחר משלוח ישירות מהספק בחו"ל, יחושבו ימי העסקים גם לגבי חגים ומועדים בארץ המקור. יחד עם זאת, אנו נעשה כמיטב יכולתנו להקדים את זמן האספקה (וברוב המקרים גם נצליח בכך(. במקרה של עיכוב במשלוח, ינקוט האתר בכל האמצעים בכדי לפתור את הבעיה שנוצרה בהתאם לסוג המשלוח: - באם נבחר משלוח מבוטח, ניתן יהיה, במקרה של אובדן, להשיב את מלא הסכום. - באם נבחר משלוח מוצרים מחו"ל, אנו נעשה מאמץ להגיע לפתרון באמצעות הספק אך אנו לא מתחייבים בכך מהסיבה שמשלוח זה אינו מבוטח.
ב. לכל מוצר, ניתן לבחור משלוח שונה, משלוח מהספק בחו"ל הינו זול יותר אך זמן האספקה לעיתים ארוך גם הוא, לרוב בין 14 ל-30 ימי עסקים אך אנו לא מתחייבים על כך. לגבי משלוחים ממלאי החנות, אנו מחויבים להעביר את המוצר באמצעות דואר ישראל בתוך 14 ימי עסקים. משלוחים מהירים יותר מפורטים גם הם. אספקת המוצרים ושליחתם תתבצע על פי הוראות תקנון זה. אם הזמנת לכתובת עסקית (חברה) נא ציין את שם החברה ליד שם המזמין. ג.במידה וגולש בחר לא להשאיר את פרטי כרטיס האשראי באתר וביקש בטופס הרישום כי נציג מכירות יחזור אליו להשלים את הרכישה, זמן האספקה יחושב רק מרגע סיום בירור הפרטים הרלבנטיים על ידי מרכז ההזמנות ולא משליחת ההודעה למרכז ההזמנות ע"י הלקוח. בפרק הזמן בין שיגור ההודעה למרכז ההזמנות לבין יצירת הקשר באמצעות נציג המכירות, יתכן מצב בו מלאי הפריט המבוקש ייגמר בשל היקף הזמנות חריג ובלתי צפוי במקרים האלו העסקה לא תושלם והצרכן לא יחויב. ד. הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יישאו בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם, כדוגמת שביתות או השבתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון, אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו"ב.) במקרים אלה ינקוט האתר בכל האמצעים בכדי לפתור את הבעיה שנוצרה.6. מחירים ותשלומיםא.חיובך יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסרת, במחיר שמופיע בסמוך למוצרים שהזמנת, בתוספת הוצאות המשלוח ודמי הטיפול, והכל כמפורט בסמוך לכל מוצר ו/או בדף המוצר. ב.האתר רשאי לשנות את מחירי המוצרים ואת דמי הטיפול והמשלוח מעת לעת. המחיר התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שיתפרסם באתר בעת שתשלים את תהליך ההזמנה. ג.כל המחירים שמופיעים באתר כוללים מע"מ .
7. ביטול רכישה והחזרת מוצריםא. ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם למוצרים אשר הוזמנו ממלאי החנות לאחר ניקוי דמי המשלוח ודמי הביטול, במידה ונבחר שילוח מחו"ל, ע"פ תקנון זה וע"פ חוקי מדינת ישראל, אין האתר מתחייב לבטל את העסקה מהסיבה שהמוצר הוזמן במיוחד עבור הלקוח. למרות זאת, אנו נבחן כל מקרה לגופו ולעיתים, כמחווה של רצון טוב, נסכים לביצוע ביטול, לאחר תשלום דמי ביטול ושילוח המוצר אל מחסני האתר. הודעה על ביטול עסקה תימסר בפקס, דואר, דוא"ל, דואר.
המוצר יוחזר, על כל חלקיו, בצורה אשר הגיע ללקוח, עטוף וארוז באופן שימנע פגיעה בעת שילוחו. לעסק עומדת הזכות לסרב ביצוע ביטול עסקה באם המוצר אינו ניתן לשיווק עוד. כדי להחזיר את המוצרים עליך לשלוח ,ע"י שליח לכתובת הבאה: חנות העין הנסתרת, חיים הזז 2/29, באר שבע, מיקוד: 84373. דמי הביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח ייגבו רק בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי, בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה לא ייגבו דמי ביטול. מוצר שנשלח והוחזר לעסק בשל סירוב לקבלו – משלוח ממלאי החנות, הצרכן יחויב בעלות משלוח המוצר אליו ובחזרה, העסק יפנה לצרכן ויברר עמו את סיבת הסירוב, אם הצרכן יבחר לבטל את העסקה הוא יחויב בדמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך. סעיף זה אינו תקף לגבי מוצר שהוזמן מחו"ל, במצב זה התשלום הנו סופי והצרכן לא יזכה בפיצוי או החזר כלשהו. מובהר בזאת כי באם בוטלה העסקה ע"י הלקוח ,שלא עקב פגם חלה חובה על הלקוח לדאוג להחזרת המוצר לחנות "העין הנסתרת" בכתובת : חיים הזז 2/29, באר שבע
ב.במקרה בו המוצר אותו קיבלת לא היה תקין בעת קבלתו, אנא צלצל לטלפון 054-5889665 ואנו נדאג להחלפתו במוצר תקין. במידה והמוצר יתגלה כתקין, תחויב גם בדמי המשלוח חזרה. ג. באם יווצר נזק כספי נוסף מעל דמי הביטול, יידרש הלקוח לשאת בעלות הנזק, לרבות עמלות מחברות סליקה, משלוח, משלוח חזרה וכו'.
8. מדיניות האחריותא. מאחר ובית העסק "שביט סחר" הינו יבואן הדוגל בשיווק ישיר ללקוחותיו ללא פערי תיווך המקובלים בשוק וללא הוצאות עבור אחסון ותצוגת המוצרים, הובהר מעל כל ספק שהגעה של המוצרים ללקוח מתבצעת באופן ישיר במשלוח מחו"ל לארץ, למעט משלוח בישראל אשר מבוצע ממלאי החנות ומתומחר בהתאם. ב. מוסכם בזאת בין הצדדים, שבמקרה של הגעה של מוצרים פגומים (פגם ייצור או פגם שנוצר במהלך ההובלה), יוחלף אותו חלק הפגום במוצר ע"י החנות רק לאחר הליך הזמנה והגעה של החלק לישראל ולא במיידי. ג. האחריות של "שביט סחר" על מוצרים שעלותם מעל 150 ₪, ניתנת לתקופה של 12 חודשים (על פגם בייצור – לא כולל שבר, נזקי מים, ניסיון תיקון עצמאי או הפרה של סעיף ל' בהסכם זה). ד. האחריות לסוללה הפנימית אשר קיימת בחלק מהמוצרים, הנה לתקופה של 30 יום מרגע קבלת המוצר. ה. האחריות למוצרים, לאספקתם, לאיכותם ולטיבם , חלה על יצרני המוצרים ובהתאם לתנאים אשר התחייבו לגביהם, טרם ההתקשרות עם בית העסק "שביט סחר". בית העסק "שביט סחר" לקח על עצמו את כל החובות המוטלות על "עוסק" על פי חוק הגנת הצרכן, תשמ"א – 1981 והתקנות שהוצאו מכוחו. תקנות הגנת הצרכן קובעות כי במקרה שלא ניתן יהיה לאתר את היצרן/היבואן על מנת לממש את האחריות ומחיר המוצר עלה על 400 ₪, תחול האחריות על העסק המוכר והוא יכנס בנעליו של היצרן/יבואן.
ו.בשום נסיבות לא תחול על האתר ו/או מי מטעמו אחריות כלשהי בגין נזק ישיר, עקיף, דמי נזיקין עונשים, נזק מקרי, מיוחד או תוצאי, ו/או כל נזק אחר מכל סוג ומין, לרבות, ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, דמי נזיקין בגין אובדן השימוש, אובדן נתונים או אובדן רווחים, הנובעים או קשוריםבכל דרך שהיא בשימוש או בביצועי האתר ו/או המוצרים שנמכרו, בגין עיכוב בשימוש או באי יכולת להשתמש במוצר ו/או הנובעים בכל דרך אחרת מן השימוש באתר, בין בהתבסס על הסכם ובין בנזיקין, בין באחריות מוחלטת, ו/או כל עילה אחרת, אפילו אם נודע להנהלת האתר ו/או מי מטעמם על האפשרות של דמי נזיקין כאמור.
ז. בית העסק נוקט בכל האמצעים בכדי לאבטח את האתר , אך יתכן כי חרף מאמצים אלו תחול תקלה. בית העסק ו/או מי מטעמו לא יישאו בכל אחריות לכל שימוש בלתי מורשה, שימוש לרעה, שימוש שלא כדין ו/או שימוש במרמה שייעשה על ידי צד שלישי בכרטיס האשראי בו עשית שימוש לשם ביצוע פעולה באתר.
ח.השירות באתר ניתן לשימוש כמו שהוא ("AS IS"). לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי האתר ו/או מי מטעמו בגין תכונות השירות, יכולותיו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיך ולדרישותיך.
ט. באתר מתחייבים לעשות מאמצים למען שביעות רצונו של הלקוח ולאבטח את האתר ואת רמת השירות בו, אך אינם מתחייבים שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ו/או יהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי האתר, נזקים, קלקולים, תקלות -לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר - אצל ספקי המשנה, ו/או מי מטעמם.
י. אין לפתוח, לבצע שינויים או ניסיונות לתיקון המוצרים באופן עצמאי בזמן האחריות.האחריות תינתן ע"י שילוח המוצר אל בית העסק. פתיחת המוצר הנה עילה לביטול האחריות.
כ. אין להסיר מדבקה אשר נמצאת על מוצר, מדבקות אלה מאפשרות לנו, במקרה תקלה, לזהות את הספק אשר שלח את המוצר ולהזדכות מולו על המוצר התקול. באם תוסר המדבקה, הדבר עלול לגרום לביטול האחריות.
ל. בית העסק רואה בחומרה רבה כל ניסיון לקבלת האחריות המוענקת ללקוחות האתר במרמה.במקרה שבית העסק יגלה מעשה מרמה אשר היה עלול לגרום לפגיעה כלכלית בבית העסק, בית העסק שומר לעצמו את הזכות לא לתקן את המוצר, לא להשיבו ללקוח ללא תשלום מלא עבור משלוח המוצר חזרה. כמו כן, תשלום בסך 200 ש"ח עבור פניית שווא (גזל זמן), ביטול האחריות עבור כל המוצרים אשר נרכשו ע"י הלקוח וניתוק הקשר עמו גם בעתיד (אנו לא נמכור ללקוח זה מוצרים בעתיד).דוגמאות למעשי מרמה נפוצים:- שילוח מוצר תקול אשר אינו נרכש מבית העסק בטענה כי מוצר זה נרכש מבית העסק.- מוצר אשר נפל למים, והלקוח שלח אותו בכל זאת לצורך קבלת האחריות.- מוצר אשר נעשה בו ניסיון תיקון עצמאי.במקרה בו בחר הלקוח לקבל לידיו את המוצר (לאחר הפרת סעיף זה), עליו לפעול ע"פ ההנחיות אשר נמסרו לו בתוך חודש מיום קבלת ההנחיות. ההנחיות עשויות לכלול כאמור, תשלום בסך 200 ש"ח בגין אובדן זמן, תשלום עבור משלוח חזרה אל בית הלקוח או שניהם. באם הלקוח לא פעל בהתאם להנחיות במשך החודש שלאחר מסירת ההנחיות, רואה עצמו בית העסק פטור מהמשך אחזקת המוצר (המוצר יועבר להשמדה). להגדיש, ביצוע הפעולות המצוינות מעלה ומעשי מרמה אחרים, פוגעים כלכלית בבית העסק ובטיב השירות הניתן לכלל לקוחותיו ההגונים. לכן, אין אנו פועלים בסובלנות כלפי המפר את סעיף זה.
מ.אם אינך שבע רצון מחלק כלשהו של האתר או מאחד מתנאי תקנון זה, אנא כתוב אלינו ונבחן את פנייתך בקפידה בטרם רכישת המוצר.
9. נהלים נוספים
א. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את האתר. ב. אייקונים או כל מידע המופיע באתר , לרבות גרפיקה , עיצוב , הצגה מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותו הבלעדית של בעל האתר.ג. מוסכם בזאת בין הצדדים כי במקרה של מחלוקת המשפטית, תהא סמכות השיפוט הבלעדית לבית משפט השלום בבאר שבע עפ"י העניין.ד. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות. ה. רישומי המחשב של בית העסק בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות. ו. ההסבר על המוצרים הנו תרגום חופשי לשפה העברית מהשפה האנגלית ע"פ המידע שמועבר מספק המוצר בחו"ל, הסבר זה אינו מחייב את אתר "העין הנסתרת" בשום צורה. באם נפלה טעות בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את בית העסק. ז. אין החנות אחראית לשימוש בלתי חוקי במוצרים הנמכרים בה, אחריות זו מוטלת אך ורק על המשתמש במוצר.ח. כל המוצרים באתר הנם מוצרים חדשים הנמכרים ללא אריזתם המקורית, מפעם לפעם קיים במלאי מוצר הכולל אריזה מקורית אך אין החנות מתחייבת לספק את אריזה זו, מפאת חיסכון בעלויות השילוח, הן אל החנות מספקיה בחו"ל והן אל הלקוחות בארץ, באם רצונך במידע נוסף לגבי אריזה מקורית, יש ליצור קשר ולברר את מצב המלאי והאם קיימת אריזה מקורית למוצר.
10. שרות לקוחותאנו תמיד שמחים לעזור בכל נושא, שרות הלקוחות פעיל בין השעות 11:00 ועד השעה 15:00 בימים א' - ה'. מספר הנייד לשעות הפעילות: 0545889665.